دوشنبه ۹ مهر ۱۴۰۳ |۲۶ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 30, 2024
ادیانی

حوزه/ رئیس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی کشور گفت: دشمن بداند ما فرزندان عاشوراییم ما را تهدید مکن، ما بزرگ شده مکتب خمینی کبیریم، حاج قاسم ما را ملت امام حسین خوانده است، ما ملت امام حسینیم ما را از تهدید هیچ باکی نیست، ما را از جنگ اقتصادی مترسان ما فرزندان رمضانیم.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا ادیانی، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی کشور، در مراسم گرامیداشت سید مقاومت شهید سید حسن نصرالله که در ستاد فراجا برگزار گردید، اظهار داشت: شهادت پرچمدار جبهه مقاومت، روحانی با فضیلت که تمام عمر خود را مصروف اعتلای اسلام و جبهه توحید و مبارزه با جبهه کفر گذرانده است را به بشریت و همه ملت شریف ایران اسلامی و همه آزادگان و خداباوران عالم و ملت عزیز لبنان تبریک و تسلیت عرض می کنم.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی کشور ادامه داد: مزد مجاهدت ها و مبارزات طولانی این سید شجاع چیزی جز شهادت در راه خدا نبود و بدانید پاداشی بالاتر از شهادت وجود ندارد و به تعبیر مقام معظم رهبری(مدظله العالی) شهادت حق مسلم این سید عزیز بود.

وی با قرائت حدیث نورانی از امام جعفر صادق(ع)که می فرمایند "«إذا ماتَ المؤمنُ الفَقیهُ ثُلِمَ فی الإسلامِ ثُلمَةٌ لا یَسُدُّها شیءٌ" هرگاه مؤمنِ فقیه بمیرد، رخنه ای در اسلام پدید آید که هیچ چیز آن را نبندد» گفت: شهادت این سید مجاهد مصداق بارز این حدیث است و ایشان بازوان توانمند اسلام، جبهه مقاومت و جبهه خدا باوران و توحید مداران بود، شخصیتی که دشمن در تحلیل هایش او را به عنوان سلاح پر رهبر انقلاب در برابر اسرائیل یاد می کند، و حقیقتاً نقش سید حسن نصرالله، نقش برجسته ای بود اما جبهه مقاومت و حزب الله با تدابیر حکیمانه رهبر و مقتدای ما فرماندهان دشمن ستیز ودمقتدر بسیاری دارد.

حجت الاسلام و المسلمین ادیانی با اشاره به آیه۱۵۴ سوره بقره "وَلَا تَقُولُواْ لِمَن یُقتَلُ فِی سَبِیلِ ٱللَّهِ أَموَتُ بَل أَحیَا وَلَکِن لَّا تَشعُرُونَ"، گفت: از شهیدان به ویژه شهدایی همانند سید حسن نصرالله کارهایی بر می آید که از دست ما زنده ها بر نمی آید، سید حسن با شهادتش نقش آفرینی می کند، هدایت می کند و خون تازه به رگ های مقاومت تزریق میکند که موجب پویایی و مبارزه طلبی این جبهه خواهد شد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی کشور بیان داشت: به راستی اگر آیات قرآن به انسان تبدیل شوند می شود مقام معظم رهبری، می شود سید حسن نصرالله و این هنر قرآن است که می تواند انسان هایی مانند امام و آقا و سید حسن نصرالله تربیت نماید.

وی ادامه داد: شهادت سید حسن نصرالله تازه آغاز راه اوست،سید حسن تازه طلوع کرده است و با حیات مجددش کاخ های ظلم و ستم را بر سر مستبدان عالم ویران می کند.

وی افزود: هر کس که به رژیم سفاک صهیونیستی دست دوستی دست،هرکس که به آن کمک کند قطعا حرامزاده است و بویی از آزادگی نبرده است، دشمن بداند ما فرزندان عاشوراییم ما را تهدید مکن، ما بزرگ شده مکتب خمینی کبیریم، حاج قاسم ما را ملت امام حسین خوانده است، ما ملت امام حسینیم ما را از تهدید هیچ باکی نیست، ما را از جنگ اقتصادی مترسان ما فرزندان رمضانیم.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی کشور تاکید کرد: جهان عاری از دین و معنویت گرگکده ای خواهد شد که در آن ناپاکان و حرامزادگان حکومت می کنند و خون بیگناهان و صالحان را بر زمین می ریزند.

این مقام مسئول اذعان داشت: فقط شمشیر برّان اسلام می تواند غده سرطانی صهیونیست را نابود کند، به دنبال راه دیگری نباید گشت، خون این مجاهد بزرگ آتشی بر پا می کند که دنیای کفر در آن خواهد سوخت، به فضل الهی آن روز را آزادی خواهان و مسلمانان جهان خواهند دید و آن روز نزدیک است.

وی در مدح سید مقاومت گفت: آیت الله مصباح یزدی که برای احدی غیر از ذات باری تعالی کرنش نمی کرد و جز برای اعتلای اسلام حرفی نمی زد، در خصوص این شخصیت ممتاز می گوید "من با حب سید حسن نصر الله به خدا تقرب می جویم" و حاج قاسم که بسیار صریح اللهجه بود، سید حسن را آیت الله می خواند.

حجت الاسلام و المسلمین ادیانی در بخش دیگری از سخنان خود انذار داشت: نفوذ را جدی بگیرید، اجازه ندهید گستردگی فعالیت ها و سختی کار، شما را حتی اندکی از مسائل حفاظتی و امنیتی غافل کند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی کشور در پایان تصریح کرد: تجربه به ما نشان داده است، بر اساس اعتقاد شیعی آنچه امام راحل(ره) فرموده اند محقق شد و آنچه امروز حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی) نائب امام عصر(عج) می فرمایند: قطعا به اذن الهی محقق خواهد شد که فرمودند "آنکه پیروز منظقه است، حزب الله لبنان است و این وعده پروردگار است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha